De klantenservice van Het Parool

Het Parool is een van de grotere kranten in de omgeving van Amsterdam. Behoor jij tot de groep van trouwe lezers van deze krant en heb je een abonnement? Dan heb je vast wel eens contact met de klantenservice van Het Parool. Er zijn natuurlijk uiteenlopende redenen te bedenken waarom je contact op wilt nemen met De Klantenservice van Het Parool, maar gelukkig staat er hier altijd wel een medewerker voor je klaar om je verder te helpen. En dat geldt natuurlijk ook voor wanneer je nog niet een abonnee bent van deze krant.

  • Vakantieservice
  • Bezorging
  • Digitaal lezen

Wanneer je een abonnement hebt op deze krant dan wens je deze natuurlijk graag iedere dag te ontvangen. Helaas zal dat niet altijd het geval zijn. We hopen voor je dat het niet al te vaak gebeurt dat je de krant niet ontvangt! Mocht dit nu een keer het geval zijn, neem dan contact op met de klantenservice van Het Parool. De medewerker die je dan aan de lijn krijgt kan er dan voor zorgen dat de krant dezelfde dag nog herbezorgd wordt. Zo kun je aan het einde van de dag alsnog genieten van de krant. Het is misschien niet hetzelfde als aan het begin van de dag, maar je krijgt in ieder geval alsnog de kans om al het laatste nieuws uit de omgeving te lezen.

Stel de vakantieservice in bij de klantenservice van Het Parool

Vrijwel iedere krant in Nederland geeft je de optie om tijdens jouw afwezigheid de vakantieservice in te zetten. Bij de meeste kranten betekent dit dat je de krant voor een bepaalde periode bij iemand anders kunt laten bezorgen. Op die manier kom jij niet terug van vakantie met een dikke stapel kranten op de deurmat. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Het is in sommige gevallen ook mogelijk om het abonnement tijdelijk stop te zetten. Je kunt dit allemaal heel erg eenvoudig regelen via de klantenservice van Het Parool. De medewerker kan de verschillende opties waar je uit kunt kiezen met je doornemen en jij kunt dan vervolgens je keuze maken. Wil je dit zo snel mogelijk regelen? Dan wil je natuurlijk niet het gehele keuzemenu aan hoeven horen. Gelukkig is dat dankzij de website http://deklantenservice.nl/ ook niet meer nodig. Je kunt hier niet alleen heel erg makkelijk het nummer van de klantenservice van Het Parool vinden, maar ook staat hier het keuzemenu wat je kunt verwachten nadat je het nummer gedraaid hebt. Zodra je de eerste optie hoort, kun je het nummer van jouw keuze intoetsen en zo sla je dus hele delen van het keuzemenu over. Je hoeft niet eens te wachten tot je jouw optie hoort. Moet je bijvoorbeeld nummer 3 intoetsen? Dan kun je dat meteen doen. Zo krijg je de medewerker van de klantenservice van Het Parool een stuk sneller aan de lijn.

Lees de krant digitaal

Wil jij helemaal geen problemen hebben met bezorging of het aan- en uitzetten van de vakantieservice? Dan is het ook een hele goede optie om te gaan voor de digitale versie van de krant. Je kunt deze uiteraard altijd en overal ontvangen waar je dan ook bent. Het enige wat je daarvoor nodig hebt is een mobiel apparaat en een internetverbinding. Je kunt de krant dan downloaden en op die manier op het apparaat lezen. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Wil je hier meer over weten om te zien of dit inderdaad iets voor jou is? Pak de telefoon op en bel De Klantenservice.