Waar kun je je b2b telemarketing uitbesteden?

Veel bedrijven weten donders goed dat ze aan b2b telemarketing zouden moeten doen, maar ze weten simpelweg niet hoe. In dat geval kun je het beste de hulp inschakelen van de professionals op marketinggebied van saleshelden. Daar weten ze namelijk alles over telemarketing, en hoe ze jouw bedrijf aan meer klanten kunnen helpen. De reden dat ze zo’n goede resultaten behalen met hun campagnes is dat ze er heilig van overtuigd zijn dat koude acquisitie nooit werkt zonder een beetje warmte. Oftewel, een persoonlijke aanpak is van groot belang voor een positief resultaat. Als je b2b telemarketing wilt laten slagen kun je niet zomaar potentiële klanten opbellen en bombarderen met jouw boodschap, nee, je zult ze eerst een beetje warm moeten maken en het gevoel geven dat je iets voor ze kunt betekenen. Pas daarna, bij een eventueel volgend contact, kun je ze vertellen wat het dan is dat je precies voor ze kunt doen. Deze aanpak vereist een knap staaltje communicatie en sociale vaardigheden, vandaar dat veel bedrijven voor al hun b2b telemarketing campagnes de hulp inschakelen van het team van saleshelden. Daar weten ze namelijk precies hoe ze jouw campagne moeten aanpakken, en maken ze bovendien enkel gebruik van telefonisten die ze zelf hebben getraind middels een zeer intensief trainingstraject.

b2b telemarketing uitbesteden aan professionals

Iedereen kan uit eigen initiatief een potentiële klant opbellen en zijn verhaal doen. Als je echter geen kaas hebt gegeten van telemarketing of überhaupt van het doen van koude acquisitie, dan is de kans klein dat je weet hoe je dat het beste aanpakt. Beter schakel je voor al je b2b telemarketing dus de hulp in van de professionals van saleshelden. Redenen om voor hen te kiezen zijn onder andere:

  • Ze trainen al hun telefonisten zelf middels een intensief trainingstraject
  • Ze focussen op kwaliteit in plaats van kwantiteit
  • Ze geloven in een warme aanpak bij het doen van koude acquisitie
  • Je hebt altijd inzicht in de resultaten aan de hand van overzichtelijke rapportages

Door hun aanpak steekt de b2b telemarketing van saleshelden met kop en schouders boven die van andere marketingbureaus uit. Ben je geïnteresseerd in het uitbesteden van jouw zakelijke telemarketing? Dan gaan ze voor jou als volgt aan het werk.

De b2b telemarketing aanpak van saleshelden

Als je als bedrijf bij saleshelden aanklopt krijg je eerst een kennismaking. Ze willen alles weten van jouw product/dienst of het betreffende project, en vertellen je wat ze voor je kunnen betekenen. Vervolgens richten ze met deze informatie in hun achterhoofd een campagnevoorstel in. Tijdens de Meet & Greet maak je kennis met de helden die voor jou aan de slag gaan, en kun je eventuele extra informatie geven over jouw project. Daarna gaat de b2b telemarketing campagne van start. Gedurende de gehele looptijd krijg je constant overzichtelijke rapportages, welke je precies vertellen welke afspraken ze voor je gerealiseerd hebben en welke leads zijn voortgekomen uit de gesprekken. Tussendoor wordt er constant op deze resultaten geëvalueerd en waar nodig bijgestuurd. Dit doen ze leidinggevenden bij saleshelden, maar kun je ook zelf aangeven. Projecten kunnen immers veranderen, en aan de hand van de resultaten merk je waar bij jouw klanten de vraag ligt. Door de rapportages van saleshelden.nl kun je daar handig op inspelen, waardoor jouw campagne zeker een succes wordt.